Angielski w it - porady
Angielski w it to z jednej strony bardzo prosta sztuka, a zarazem na dalszych poziomach potrafi być bardzo trudna. W tym artykule dowiesz się na co zwracać uwagę i jak łatwiej się go nauczyć.
2021-08-25, 13:16

Angielski w it można podzielić na kilka poziomów. Pierwszym z nich jest poziom komunikatywny, który pozwala na w miarę swobodne porozumienie się z innymi osobami - w tym przypadku współpracownikami i klientami, a drugi poziom, które jest już wyższy - można określić mianem mistrzowskiego.

Na czym polega poziom mistrzowski?

Aby uzmysłowić sobie jak on wygląda wystarczy wyobrazić sobie, że posiadając umiejętność mistrzowską moglibyśmy bez żadnego problemu wyrażać się w taki sposób w jaki jest napisany ten artykuł. Innym przykładem może być to, że bylibyśmy w stanie tworzyć poezję, czy bez wysiłku prowadzić filozoficzne debaty, przy użyciu zwrotów branżowych używanych w it.

Angielski w it - jak się go nauczyć?

Na początku warto jest zadbać o to, aby nasz angielski był na poziomie komunikatywnym. Wystarczy, że będziemy w stanie porozumieć się z innymi osobami, a następnie należy nauczyć się słówek branżowych używanych w it takich jak na przykład debug, czy code optimalisation. Aby to osiągnąć na początku warto zacząć konsumować treści po angielsku i się nim otoczyć. Zamiast artykułu po polsku wybrać ten po angielsku i tłumaczyć nieznane nam słówka. Następnie należy osłuchać się z angielskim poprzez używanie na przykład podcastów. Kolejną rzeczy, która należy wykonać, aby poznać angielski w it jest mówienie. Dużo osób ma tak, że wszystko rozumie jednak, gdy przychodzi konieczność mówienia to ma z nim problem - w tym przypadku najłatwiej jest po prostu zacząć mówić, a zrozumienie i łatwość w mówieniu przyjdzie sama.

KONTAKT / AUTOR
Future Collars
Future Collars
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.